sâmbătă, 16 iulie 2011

Pulpe de pui cu cartofi natur

Salutare dragii mei,
Nu stiu daca v-am zis de noua achizite, ma rog, de vreo luna de-acum, o cratita din aluminiu gros, teflonata si  cu capac de sticla?
Daca nu v-am zis, va zic acum, cumparati-va!
 Este foarte, foarte utila, eu unul sunt indragostit de ea. Mancarea nu se prinde, distribuie caldura uniform datorita grosimii, manerele sunt dintr-o bucata cu cratita, deci puteti sa o bagati si la cuptor, deci e super. E un fel de ciaun modern si dupa cum se stie din batrani mancarea la ciaun e cea mai gustoasa.
Dar sa revin la ce vroiam sa va spun, am facut doua pulpe intregi in aceasta cratita, cu o garnitura de cartofi natur cu busuioc si un sos din ce-a lasat aceste pulpe combinat cu niste gorgonzola, yum yum! 
Sa va povestesc cum a fost...am calit o ceapa mica in putin ulei peste care am asezat pulpele intregi, le-am asezonat cu sare, piper si boia de ardei, am adaugat si o cana de vin alb sec, am pus capacul si le-am lasat sa doarma timp de vreo 40-50 de minute. Din cand in cand le mai intorceam pulpele pe toate partile sa prinda un pic de culoare, iar daca scadea zeama, mai adaugam putina apa.
Spre final am adaugat si vreo 3 catei de ustuoi impreuna cu o bucatica de ghimbir ras, sa dea aroma.
Am scos pulpele pe farfurii, iar peste zeama am rupt o bucata de gorgonzola si am lasat-o pana s-a topit integral.
Cartofii natur s-au facut foarte repede si simplu, am curatat vreo 4 cartofi noi mai mici, i-am taiat cubulete si i-am bagat la fiert vreo 10 minute. Apoi i-am clatit, i-am scurs si i-am asezonat cu sare si piper, un strop de ulei de masline cat sa le dea un pic de luciu si o lingura de busuioc proaspat tocat.
A iesit o masa foarte gustoasa siconsistenta.
O seara faina sa aveti!

2 comentarii:

Anonim spunea...

MAMA MIA ....ce meniu!!stim ca :intotdeauna, pulpele pregatite bine sunt gustoase ( la fel si pieptul)...dar de data asta te-ai intrecut pe tine!stim ca : esti un "AS"in materie de retete culinare!stim ca: faci totul cu rabdare si mare atentie si migala sa-ti iasa bine!CE NU STIM : unde inveti tu toate astea? ha?? unde ? ia spune!!!Noi privitorii, salivam la asa ceva! yammyyyyy!!

Gabriel Ionescu spunea...

Totul vine din pasiune, daca iti place ce faci, vine de la sine...

Print Friendly and PDF

Cautati dupa Etichete

retete simple retete rapide pizza mancare italiana retete cu legume felicitari deserturi retete cu pui retete cu orez salata paine de casa retete prajituri reteta aluat retete cu vita snacks sos de smantana aluat de pizza deserturi rapide mancare romaneasca pui la cuptor retete cu curcan retete cu porc mancare chinezeasca mancare traditionala mic dejun reteta de paste reteta omleta retete cu peste caramel cereale piure de cartofi reteta de supa aluat de paine bruschete concursuri glazura de ciocolata mamaliga mancare americana mancare turceasca penne pilaf retete cu ciuperci retete de post tortilla aperitiv carpaccio de somon chec aperitiv clatite gratar de porc hamburger inghetata kebab piure de avocado polenta pui cu smantana quiche retete retete cu spanac retete garnituri retete gustari reci salsa saratele smoothie sos de usturoi spaghetti supa supa crema tzatziki varza calita varza murata Ostropel de pui Sushi aluat de cozonaci aluat de saratele aluat de tarta ardei umpluti baclava baklava bors de pui branza cu smantana brezels brownie carnati de casa cheesecake chips ciabatta ciorba de varza ciorba de vita ciuperci prajite clatite americane cookies cornulețe couscous covrigi cozonaci cozonaci cu ciocolata crema de caramel crema de zahar ars creme desert creveti crispy bacon crispy strips cupcake curry dulceata ecuisine fasole batuta fasole cu carnati fasole frecata fast food fleur de sel gogosi gustare halvita cu nuci iahnie de fasole limonada maioneza maki makizushi mancare indiana mancare japoneza mancare libaneza mancare mexicana masina de paine mazare cu carnati muffins orez cu legume organe de pui ou poche pachetele cu branza pancakes pandispan paris parmentier paste carbonara pate de casa pate de pasare peste la gratar pigs in blankets piure pizza bianca pizza bolognese pizza cu mici pizza pe lipie placinta placinta cu varza pui gratinat quesadilla rasol de vitel reteta calzone reteta chiftelute reteta clatite reteta cu creier reteta papanasi reteta tocanita retete cu miel retete cu nuca retrospectiva risotto rulouri rulouri cu carnati salam de biscuiti salata caprese salata cu ton salata de ardei copti salata de fructe salata de sfecla salata de varza sandwich sarmale snitele de pui somon afumat sos pentru peste suc natural supa cu ciuperci supa de pui supa de vita tabouleh taietei de casa. tarta cu fructe tarta cu mere tarta cu rosii tocana de cartofi tocana de vitel tocanita lancashire tort tortellini turte de casa turte umplute varzari