luni, 25 octombrie 2010

And I'm back...

Si iata ca am ajuns si acasa, cu parere de rau as putea zice, inca de la intrarea in tara mi s-a facut un pic  lehamite..."dar asta este", mi-am zis in gand. Stand doua saptamani pe meleagurile vestice am facut o mica comparatie si realizat cat de in urma suntem si cat de inapoiati, si cand spun asta ma refer si din punct de vedere economic si din punct de vedere al civilizatiei.  In detalii nu mai intru pentru ca cei care cunosc stiu despre ce vorbesc.
Dar sa revenim la mancare, ca asta e tema acestui blog, am reusit foarte putin (cu parere de rau) sa captez in imagini mancaruri servite acolo, dar cat am reusit sa prind vi le prezint si voua...
Ziua mea de nastere, care s-a nimerit in acest concediu si care s-a manifestat succint la un mic restaurant japonez, unde am mancat un fel de salata, o supa de ciuperci foarte buna, niste frigarui din somon si un alt fel de peste cu un crevete foarte aratos alaturi cu garnitura de orez, si nu in ultimul rand sushi. 
Le-am enumerat in mare, pentru ca nu prea stiu ce ingrediente contineau fiecare :)
O alta reteta la care nu am facut poze si pe care am s-o repet si atunci am sa v-o prezint, piept de pui cu branza Emmental si prosciuto crudo, care am "furat-o" de la Jamie Oliver si e super gustoasa...
In rest, fiind criza, mesele noastre s-au rezumat la baghete de le boulangeriile din cartier cu branzeturi frantuzesti fel de fel (o parte din ele am luat si cu mine), un tip de salam uscat cu alune la mijloc, foarte bun la bere ;), kebab de la un turc din cartier, plus multe alte chestii de care posibil sa fi uitat sa le mentionez.
Oricum concluzia este: mergeti in Franta ca aveti ce manca bun si mai ales aveti ce vedea...o seara buna tuturor!

Niciun comentariu:

Print Friendly and PDF

Cautati dupa Etichete

retete simple retete rapide pizza mancare italiana retete cu legume felicitari deserturi retete cu pui retete cu orez salata paine de casa retete prajituri reteta aluat retete cu vita snacks sos de smantana aluat de pizza deserturi rapide mancare romaneasca pui la cuptor retete cu curcan retete cu porc mancare chinezeasca mancare traditionala mic dejun reteta de paste reteta omleta retete cu peste caramel cereale piure de cartofi reteta de supa aluat de paine bruschete concursuri glazura de ciocolata mamaliga mancare americana mancare turceasca penne pilaf retete cu ciuperci retete de post tortilla aperitiv carpaccio de somon chec aperitiv clatite gratar de porc hamburger inghetata kebab piure de avocado polenta pui cu smantana quiche retete retete cu spanac retete garnituri retete gustari reci salsa saratele smoothie sos de usturoi spaghetti supa supa crema tzatziki varza calita varza murata Ostropel de pui Sushi aluat de cozonaci aluat de saratele aluat de tarta ardei umpluti baclava baklava bors de pui branza cu smantana brezels brownie carnati de casa cheesecake chips ciabatta ciorba de varza ciorba de vita ciuperci prajite clatite americane cookies cornulețe couscous covrigi cozonaci cozonaci cu ciocolata crema de caramel crema de zahar ars creme desert creveti crispy bacon crispy strips cupcake curry dulceata ecuisine fasole batuta fasole cu carnati fasole frecata fast food fleur de sel gogosi gustare halvita cu nuci iahnie de fasole limonada maioneza maki makizushi mancare indiana mancare japoneza mancare libaneza mancare mexicana masina de paine mazare cu carnati muffins orez cu legume organe de pui ou poche pachetele cu branza pancakes pandispan paris parmentier paste carbonara pate de casa pate de pasare peste la gratar pigs in blankets piure pizza bianca pizza bolognese pizza cu mici pizza pe lipie placinta placinta cu varza pui gratinat quesadilla rasol de vitel reteta calzone reteta chiftelute reteta clatite reteta cu creier reteta papanasi reteta tocanita retete cu miel retete cu nuca retrospectiva risotto rulouri rulouri cu carnati salam de biscuiti salata caprese salata cu ton salata de ardei copti salata de fructe salata de sfecla salata de varza sandwich sarmale snitele de pui somon afumat sos pentru peste suc natural supa cu ciuperci supa de pui supa de vita tabouleh taietei de casa. tarta cu fructe tarta cu mere tarta cu rosii tocana de cartofi tocana de vitel tocanita lancashire tort tortellini turte de casa turte umplute varzari